STRATEGY FOR ENTREPRENEURSHIP

26/07/2016

entrepreneurship 01

WELL-PLANNED START-UP – SMART STRATEGY

How to compete in dynamic marketplace? On average, only 10 out of 1000 start-up enterprises can survive after 10 years. Most start-up companies have to face with consulting and fulfilling customers’ needs. Consequently, each enterprise must specify what target market is and how to compete in the marke

CONTENT

  • Entrepreneurs and motivation
  • Leadership
  • Smart marketing trends for entrepreneurs
  • Market entry strategy
  • Business strategy 

LECTURER

Thay Beat 2

Dr. Beat Hans Wäfler

  • Lecturer of School of Business- FHNW, expertized in entrepreneurship
  • Member of Board in Holcim Vietnam
  • More than 18 years of experience as top manager in international companies in Switzerland, Thailand, Hong Kong and Vietnam

 SCHEDULE

 tkb STRATEGIC ENTREPRENEURSHIP

TUITION FEE

3.000.000 VND/course

SPECIALL OFFERS

  • 100% of fee for MBA-MCI candidates. intake 2016-2018
  • 50% of fee for HCMC University of Technology’s alumni and lecturers
  • 30% of fee for group registration (2+ applicants)

WHO SHOULD JOIN?

  • Business owners
  • CEOs, senior managers, middle managers
  • Executives and everyone who desires to start new business

SWITZERLAND – A START-UP COUNTRY

Famous for innovation and entrepreneurship, Switzerland has been recognized as one of the top start-up countries all around the world. Hence, it would be great if learners can interact with Swis specialists in entrepreneurship.

Dr. Beat Hans Wäfler is a start-up expert in Switzerland. He has been absorbed the quintessence of Switzerland as well as many countries. Therefore, this course will help connect learners and Dr. Wäfler to exchange knowledge and experience in entrepreneurship.

REGISTRATION

{rsform 64}

Related News

Vực dậy tinh thần đồng đội – Một trong những phương pháp hữu ích giúp doanh nghiệp vượt qua thất bại

Vực dậy tinh thần đồng đội – Một trong những phương pháp hữu ích giúp doanh nghiệp vượt qua thất bại

Với doanh nghiệp khi gặp phải những vấn đề như: ý tưởng kinh doanh đầu tiên gặp thất bại, nội bộ mâu thuẫn, sản phẩm không thể đến tay người tiêu dùng... Khi đó, vai trò của nhà lãnh đạo rất quan trọng, thay vì chỉ nhắc về những lỗi lầm mà mọi người mắc phải thì hãy...

Consulting Cafe #69: “Design Thinking for Innovation”

Consulting Cafe #69: “Design Thinking for Innovation”

Trong tháng 4 vừa qua, chương trình MBA-MCI đã tổ chức buổi Consulting Cafe #69 với chủ đề “Design Thinking for Innovation” với sự tham gia của GS. TS Rolf-Dieter Reineke và PGS.TS. Trương Quang Vinh nhằm chia sẻ những thông tin hữu ích giúp cho các khách mời tìm...

VỚI TƯ DUY SÁNG TẠO VÀ ĐỔI MỚI, NHỮNG CON NGƯỜI BÌNH THƯỜNG ĐÃ TẠO RA TÁC ĐỘNG ĐẾN TOÀN THẾ GIỚI.

VỚI TƯ DUY SÁNG TẠO VÀ ĐỔI MỚI, NHỮNG CON NGƯỜI BÌNH THƯỜNG ĐÃ TẠO RA TÁC ĐỘNG ĐẾN TOÀN THẾ GIỚI.

Rủi ro là một phần trong tăng trưởng và thành công của doanh nghiệp. Chắc hẳn các bạn đều biết đến câu nói nổi tiếng gắn liền với Henry Ford: “Nếu tôi hỏi mọi người rằng họ muốn gì, thì chắc chắn họ sẽ đáp những con ngựa phi nhanh hơn”. Và tất cả chúng ta đều biết...