Seminar on Marketing

27/03/2012

QLCN

DATE AND TIME

1st topic: Getting Published: A Personal Research Strategy – (09:00 – 11:30, Wed, 11th Apr, Room 312A4)

2nd topic: Mastering Service and Sales Simultaneously Achieving Ambidexterity – (09:00 – 11:30, Thu, 12th Apr, Room 312A4)

3rd topic: Key challenges facing service marketers in 2012 and beyond – (18:00 – 20:30, Wed, 18th Apr, Room 510A4)

ABOUT THE GUEST SPEAKER:

Pro. PAUL PATTERSON

BBus in Marketing and Economics, University of Technology Sydney [Awarded University Medal]

MCom in Marketing and Management, UNSW

PhD, University of Wollongong,

Professor, Head of School of Marketing

Research interests

•      Modeling relationship commitment in international business partnerships: Australia exporters and their partners (import agents, distributors, joint venture partners) in Thailand, Malaysia and Indonesia

•      Understanding the triggers of customer rage across east-west cultures (China, Thailand, Australia, USA)

•      Longitudinal study of attitudes to self-service technology adoption in a retail context

•      Study of the drivers of ambidexterity (sales vs customer service) in retail banking

 APPLY ONLINE

{rsform 12}

Related News

Vực dậy tinh thần đồng đội – Một trong những phương pháp hữu ích giúp doanh nghiệp vượt qua thất bại

Vực dậy tinh thần đồng đội – Một trong những phương pháp hữu ích giúp doanh nghiệp vượt qua thất bại

Với doanh nghiệp khi gặp phải những vấn đề như: ý tưởng kinh doanh đầu tiên gặp thất bại, nội bộ mâu thuẫn, sản phẩm không thể đến tay người tiêu dùng... Khi đó, vai trò của nhà lãnh đạo rất quan trọng, thay vì chỉ nhắc về những lỗi lầm mà mọi người mắc phải thì hãy...

Consulting Cafe #69: “Design Thinking for Innovation”

Consulting Cafe #69: “Design Thinking for Innovation”

Trong tháng 4 vừa qua, chương trình MBA-MCI đã tổ chức buổi Consulting Cafe #69 với chủ đề “Design Thinking for Innovation” với sự tham gia của GS. TS Rolf-Dieter Reineke và PGS.TS. Trương Quang Vinh nhằm chia sẻ những thông tin hữu ích giúp cho các khách mời tìm...

VỚI TƯ DUY SÁNG TẠO VÀ ĐỔI MỚI, NHỮNG CON NGƯỜI BÌNH THƯỜNG ĐÃ TẠO RA TÁC ĐỘNG ĐẾN TOÀN THẾ GIỚI.

VỚI TƯ DUY SÁNG TẠO VÀ ĐỔI MỚI, NHỮNG CON NGƯỜI BÌNH THƯỜNG ĐÃ TẠO RA TÁC ĐỘNG ĐẾN TOÀN THẾ GIỚI.

Rủi ro là một phần trong tăng trưởng và thành công của doanh nghiệp. Chắc hẳn các bạn đều biết đến câu nói nổi tiếng gắn liền với Henry Ford: “Nếu tôi hỏi mọi người rằng họ muốn gì, thì chắc chắn họ sẽ đáp những con ngựa phi nhanh hơn”. Và tất cả chúng ta đều biết...